Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά τις σχέσεις μας...στο twitter!! :P

Η 1η Σεπτεμβρίου πλησιάζει...οι καπνίζοντες τρέμουν γι'αυτή την μέρα...οι μη καπνίζοντες χαμογελούν σατανικά περιμένοντας να πάρουν sweet revenge!!! To twitter έχει πάρει φωτιά με τις διενέξεις ανάμεσα σε άκαπνους και μη...όλοι βρίσκονται σε μια συνεχή αναστάτωση...οι αστεϊσμοί αλλά και οι τα παράπονα περί της απαγόρευσης του καπνίσματος στην χώρα μας δίνουν και παίρνουν!!!

Και κάπου εκεί στην μέση βρίσκομαι κι εγώ....

Δηλώνω καπνίστρια...δηλώνω λάτρης του φραπέ με το τσιγάρο...μετά το φαγητό η μεγαλύτερη απόλαυση μου είναι το τσιγάρο...μετά το σέξ δεν το συνηθίζω!! :P
Tο ότι θα μου στερήσουν την γλυκιά καθημερινή μου συνήθεια το λεγόμενο ζευγαράκι λέξεων -καφές-και-τσιγάρο- μου κακοφαίνεται απίστευτα..δεν το συζητώ!! Πως θα συνηθίσω να βγαίνω για καφέ και να μην κάνω την ασυναίσθητη κίνηση να ανοίξω το πακέτο μου;; Πρέπει να αρχίσω να μασάω τσίχλες σαν τον Σφακιανάκη -συνήθεια που έχω ήδη αλλά δεν βοηθάει- ή να πάρω ένα κομπολόι που είμαι γυναίκα και δεν αρμόζει στην εικόνα μου...

Αλλά να σας πω και κάτι,μην αναλλώνεστε σε ανούσια πράγματα...δείτε το σαν μια ευκαιρία αν όχι να το κόψουμε να το ελαττώσουμε τουλάχιστον...καλό μας κάνουν παρά κακό!! Εξαλλου σε τόσες χώρες ισχύει αυτή η απαγόρευση κι όλοι είναι συμβιβασμένοι μ'αυτό...όσοι θέλουν να καπνίσουν θα καπνίσουν υπάρχουν λύσεις,ας μην φέρνουμε τα πάνω κάτω και σαν κλασικοί Έλληνες να αντιδρούμε στο κάθετι!! Κι εγώ καπνίζω αλλά δεν κάθομαι να σκοτώνομαι και να μαλώνω με τους αντικαπνιστές που κι αυτοί στο κάτω κάτω έχουν το δικαίωμα να αναπνεόυν ελεύθερα...αν και πολλές φορές μερικοί αντικαπνιστές ή πρώην καπνιστές είναι πολύ εριστικοί και μ'εχουν βγάλει εξω από τα ρούχα μου,τους αναγνωρίζω το δικαίωμα να μισούν την κακιά μας συνήθεια...
Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου...απλά ήρθε μια αλλαγή στην καθημερινότητα μας...με τον καιρό θα την συνηθίσουμε κι αυτή  και δεν θα μας κακοφαίνεται το ότι θα βγαίνουμε έξω για ποτό και δεν θα ντουμανιάζουμε τον τόπο!!!

Γι 'αυτό be cool...ας το κόψουμε να ησυχάσουμε...κι αν δεν το κόψουμε ας βρούμε λιγότερες αφορμές για να δηλητηριάζουμε τον οργανισμό μας...είναι για καλό!!

3 σχόλια:

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur