Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Οι πιο ωραίες αναμνήσεις, είναι αυτές που έχουμε ξεχάσει...

Aπό μικρό παιδί θυμάμαι είχα μια εμμονή...να μην πετάω τίποτε το οποίο μου θυμίζει κάτι όμορφο...και κρατούσα τα πάντα...κι όταν λέω τα πάντα εννοώ από ένα χαρτάκι σοκολάτας μέχρι ρούχα της βάφτισης μου...
Πόσο καλό όμως μπορεί να μου κάνει αυτή η συνήθεια...πως να ξεκολλήσω από το παρελθόν μου όταν όλα κυριαρχούν ακόμα το παρόν μου;



Όσο μεγαλώνω παρατηρώ πως αρχίζω να αλλάζω αυτή την φιλοσοφία μου...ότι έζησα κι ότι αποτελεί το παρελθόν μου πρέπει να μένει εκεί πίσω...τώρα πια το μόνο που θέλω είναι να προσπαθώ να χαίρομαι το παρόν μου και να κάνω σχέδια για το κοντινό μέλλον...θέλω να ζήσω όσα δεν τόλμησα να ζήσω...όσα δίστασα να κάνω τόσα χρόνια να προσπαθήσω να τα πραγματοποιήσω τώρα...δεν θέλω να μένω κολλημένη στα παλιά...μου αρκεί να κρατάω στην καρδιά και στο μυαλό μου τις πιο γλυκές αναμνήσεις!

Ειδικά τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να κλείνω τα παράθυρα του παρελθόντος...ιδίως αυτά που δεν μου κάνουν καλό...αυτά που δεν μ'αφήνουν να προχωρήσω!!Ότι έγινε και πέρασε δεν αξίζει να το κυνηγάς...αν είναι να ρθει πάλι θα ρθει από μόνο του κάποια στιγμή...αν όχι το αφήνεις απλά πίσω σου...κι ας ξεχαστεί εντελώς μετά από κάποια χρόνια...θα έχεις καινούργιες αναμνήσεις από το πιο κοντινό παρελθόν σου να σε κάνουν να χαμογελάς στην σκέψη τους...
Γι'αυτό και σήμερα που έκανα ολική καθαριότητα του δωματίου πέταξα ποοοολύ πράγμα...γέμισα πολλές σακούλες με πραγματάκια του παρελθόντος που ναι,μεν στην θέα τους,ξαναζούσα την κάθε στιγμή αλλά πλέον μου ήταν παντελώς αχρηστα...πέταξα ένα μέρος του παρελθόντος μου όσο δύσκολο κι αν μου φαινόταν να το τολμήσω...

Το παράξενο όμως είναι ότι αντί να μετανιώσω που ξεφορτώθηκα έτσι εύκολα αντικείμενα που κρατούσα φυλαγμένα χρόνια τώρα,νιώθω αντιθέτως μια ανακούφιση και μια κρυφή χαρά...ότι το παρόν είναι εδώ,καινούργιες εμπειρίες και νέα βιώματα με περιμένουν από δω και πέρα...σαν να ξαναγεννήθηκα!
Όσο όμορφο κι αν είναι το παρελθόν μας δεν ζούμε πραγματικά το τώρα αν το αναπολούμε συνέχεια...

Από δω και πέρα λοιπόν ξεκινάει μια καινούργια εποχή για μένα,μια εποχή που θα γίνει μια όμορφη ανάμνηση μετά από καιρό και στο τέλος θα ξεχαστεί εντελώς.....γιατί αυτό που παρατήρησα σήμερα βλέποντας κάποια πράγματα που τα είχα σχεδόν διαγράψει από την μνήμη μου τελικά αποτελούν τις καλύτερες αναμνήσεις μου...κι όμως ξεχνιούνται!!Όσο κι αν προσπαθήσεις να τις κρατήσεις ζωντανές..θα φύγουν,θα χαθούν,σαν να μην την έζησες ποτέ...ίσως κάτι κάποτε να σου το θυμίσει
στιγμιαία...ίσως πάλι και όχι...

Το θέμα είναι όμως πως οι πιό ωραίες αναμνήσεις μας είναι αυτές που έχουν ξεχαστεί...

Νέο κεφάλαιο στο βιβλίο της ζωής μου...αφήνωντας πίσω ένα μέρος του παρελθόντος μου...αυτού που δεν μου έκανε καλό...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur