Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Όλα είναι θέμα αυτοπεποίθησης....

Νιώθω ότι το καλοκαίρι μου άρχισε πριν λίγες μέρες...δεν σκέφτομαι τίποτα,δεν με χαλάει τίποτα και δεν με ρίχνει κανένας...είμαι ναι,είμαι στην κοσμάρα μoυ και πολύ μου αρέσω!! :D

Με εξόδους,ποτά,παραλίες,πισίνες και ανθρώπους που με κάνουν να περνάω ευχάριστα θα γεμίσω και το υπόλοιπο του καλοκαιριού μου...γιατί τώρα που πήρα φόρα κι έχω κέφια δεν με σταματάτε!!

Σήμερα σημείωσα άλλη μια επιτυχία στην ατζέντα της ζωής μου και η αυτοπεποίθηση συνεχίζει να οδεύει προς τα ύψη....πάμε γι'αλλα πιο μεγάλα,πιο ώραία μάτια μου!!!

Γι'αυτό να με συγχωρείτε που δεν γράφω πολύ συχνά στο blog μου και να σταματήσετε να με κατηγορείτε ότι βαριέμαι...δεν φταίω εγώ,αλλά η ανεβασμένη μου διάθεση!!Δεν έχω έμπνευση όταν είμαι ευτυχισμένη...είμαι του μίζερου οίστρου!! :P

It's summer time guys...have fun!!!

Το Τιάκι δεν πιάνεται πλέον....φεύγειιιιι!!!! :D :D

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur