Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Welcome Android love!!

   Έχω ένα έρωτα,έναν καινούργιο ,τρελό και ξεσηκωτικό έρωτα...είμαστε συνέχεια μαζί από χθες και δεν τον έχω αφήσει από κοντά μου λεπτό!! :$
   Kαι το όνομα αυτού.....Xperia™ X8!!


Και η ιστορία έχει ως εξής: Είχα αγοράσει πριν ένα χρόνο το πρώτο μου blackberry smartphone θέλωντας να δοκιμάσω κι αυτή την κατηγορία κινητών!!Δεν λέω πάρα πολύ ωραία κινητά,υπέροχα θα έλεγα αλλά το να έχεις καρτοκινητό blackberry είναι σαν να χρησιμοποιείς το 30% των δυνατοτήτων του...δεν έλεγε!Πριν ένα μήνα λοιπόν τα παίζει το blackberrάκι και το στέλνω για φτιάξιμο...πριν μια βδομάδα που είπαν ότι το μικρό άφησε  τούτο τον μάταιο κόσμο για έναν άλλο τεχνολογικό πλανήτη...ελπίζω να δόθηκαν τα ανταλλακτικά του σε άλλα κινητά που τα είχαν ανάγκη!!Οκ λέω δεν ήταν και το Storm για να πέσω στα πατώματα,το ξεπέρασα και είπα να δοκιμάσω Android....


 Kι εδώ ξεκινάει η ιστορία του μικρού Sony x8!Bέβαια εγώ ονειρευόμουν HTC Desire Z με full qwerty και τα λοιπά αλλά που χρήμα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε για κάτι τέτοιο...οπότε αποφάσισα να στηρίξω την παλιά μου εταιρεία που είναι και εγγύηση...και από το full qwerty πήγα σε totally touchscreen!! :p 

 Με το πρώτο άνοιγμα ερωτεύτηκα,ένα μικρό άσπρο κινητάκι τρισχαριτωμένο!!Δεν το συζητώ για εφαρμογές και wifi  και για το πόσο εύκολο είναι στο slide/scroll και τέτοιες ιστορίες απλά δεν παίζεται!! Το μόνο που με παίδεψε προς το παρών είναι η touchscreen που είναι θέμα συνήθειας βέβαια και το ότι τρέχει 1.6 ακόμα....και περιμένουμε το 2.1 μέχρι τέλος αυτής της χρονιάς!! 2 θέματα δλδ που λύνονται με τον χρόνο...κατά τ΄άλλα το android κινητάκι μου φυσάει και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα ακριβότερα και μεγαλύτερα κινητά αυτής της κατηγορίας(που έχει δλδ αλλά εγώ βολεύομαι μια χαρά προς το παρόν με το συγκεκριμένο! :-p)

Aυτό λοιπόν το ποστ είναι αφιερωμένο στο πρώτο μου android smartphone που ήρθε κι έφερε το φως μες την ζωή μου!! Υπερβολική ε; :p  


Υ.Γ. : Άντε αφού περάσαμε από όλα τα λειτουργικά συστήματα επόμενο θα είναι ΟS!!χιχιχιχι
          (όχι δάσκαλε μη βαράς,πλακίτσα κάνω!! :D )

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur