Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Σ' ευχαριστώ που έγινες πατέρας μου....

Σήμερα είναι η μέρα σου μπαμπάκα μου....και ο Νταλάρας είναι για σένα γιατί σου αρέσει πολύ!!!
Χρόνια σου πολλά...να είσαι πάντα γερός και ευτυχισμένος...γιατί το αξίζεις...να σε χαιρόμαστε!!!



Πριν από 15 χρόνια περίπου είχα την τύχη να γνωρίσω τον άνθρωπο που θα άλλαζε μια για πάντα την ζωή μου.Ήμουν 8 χρονών όταν έχασα τον μπαμπά μου...και ήμουν 9 όταν απόκτησα τον καλύτερο πατέρα του κόσμου!!(η λέξη πατριός μου ξενίζει πολύ)

Σήμερα ο Φώτης έχει τα γενέθλια του και γω το λιγότερο που μπορώ να κάνω για κείνον είναι να του αφιερώσω αυτές τις αράδες αγάπης από μέρους μου,μιας και με τις κουβέντες δεν τα παμε και πολύ καλά...Θέλω καταρχήν να ευχαριστήσω αυτόν τον άνθρωπο που μπήκε στην ζωή την δική μου και της μητέρας μου την στιγμή ακριβώς που όλα έμοιαζαν να διαλύονται τριγύρω μας...μάλλον ο καλός Θεούλης είχε και κάτι ευχάριστο να μας φέρει εκείνον τον καιρό...

Αγάπησε την μητέρα μου και κατ'επέκτασην εμένα..έχοντας ήδη δύο παιδιά δεν σκέφτηκε στιγμή να με ξεχωρίσει,αντιθέτως με αγκάλιασε και με προστάτεψε σαν να ήταν βιολογικός μου πατέρας..στην αρχή δεν το κρύβω σαν παιδί δεν δέχτηκα όλες αυτές τις αλλαγές στην ζωή μου με ιδιαίτερη χαρά και ευχαρίστηση...όσο μεγαλώνω όμως συνειδητοποιώ πως όλα έγιναν για καλό και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο τυχερή .Είναι ο πατέρας που με μεγάλωσε ,που με σπούδασε,που συμμερίστηκε τις αγωνίες μου και τις χαρές μου όλα αυτά τα χρόνια και του χρωστάω πολλά γιατί πάνω απ'ολα κάνει την μητέρα μου ευτυχισμένη και εμένα υπερήφανη που τον έχω πατέρα...έχει περάσει κι εκείνος πολλά κι έκανε ότι έκανε μέχρι σήμερα με πολύ μόχθο και με πολύ δουλεια!

Εφόσον,είναι η μέρα του θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να τον κάνω ευτυχισμένο,όχι όμως μόνο σήμερα...στόχος μου είναι να τον κάνω ευτυχισμένο και υπερήφανο για μένα κάθε μέρα κι ελπίζω να το καταφέρνω κάποιες φορές.Εύχομαι να τον έχει πάντα ο Θεός καλά,γερό και δυνατό, να δει πολλά εγγονάκια γιατί έχει τις προδιαγραφές να γίνει ένας υπέροχος χαζοπαππούς ,να συνεχίσει να είναι τόσο ξεροκέφαλος ώστε να μου δίνει αφορμές να τον μαλώνω και να μου δίνει συμβουλές που πάντα θα είναι για το καλό μου.

Για μένα είναι ο μπαμπάκας μου και τον αγαπώ απίστευτα πολύ..γιατί κακά τα ψέμματα έχουν δίκιο όσοι λεν πως γονέας δεν είναι μόνο αυτός που γεννάει αλλά κι αυτός που μοχθεί για να μεγαλώσει ένα παιδί ( ένα ακόμη παιδί στην περίπτωση μας) και το προστατεύει και το αγαπάει χωρίς ανταλλάγματα!

Σ'αγαπώ πολύ μπαμπούλη μου!!Και πάλι χρόνια σου πολλά και σ'ευχαριστώ που με έκανες σωστό άνθρωπο με τις αρχές και τις αξίες σου!!!Να τα χιλιάσεις!!!

(Φυσικά και στην καρδιά μου θα χω πάντα 2 θέσεις για τους πατεράδες μου..ισάξιες!!)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur